BREZPLAČNA POMOČ IN SVETOVANJE
     01 549 17 92 ali 051 307 777

Košarica 0Item(s)

V vaši košarici nimate nobenih elementov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji in jamstvo

Na spletnem portalu Misteriji.si se trudimo naše knjige in izdelke predstaviti čimbolj podrobno in razumljivo. Jamčimo za točnost in natančnost vseh podatkov o knjigah in izdelkih in za hitro dostavo do želenega naslova. Jamčimo tudi sprejem zavrnjenega nepoškodovanega ali med transportom poškodovanega blaga.

Kupec je lahko pravna ali fizična oseba.

Objavljene cene so nepreklicne in veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila preko Misteriji.si.

ARA založba preko Misteriji.si sprejeta naročila obravnava kot dokončna in nepreklicna.

Misteriji.si lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga ne more izvesti, zavrne.

Vsi izdelki, ki so naprodaj v spletni trgovini, so kakovostni in ustrezajo natančnim opisom.

Popusti se ne seštevajo.

 

Varstvo osebnih podatkov

Ara založba d. o. o. zagotavlja, da upošteva vse pravice kupcev, ki so opredeljene v Zakonu o varstvu potrošnikov. Kupec dovoljuje, da ARA založba d. o. o. vzpostavi in vzdržuje njegove osebne podatke z izključnim namenom potrebne komunikacije; to je pošiljanja blaga, računov in informativnega gradiva. Lahko pa takšno uporabo zavrne po elektronski pošti.

ARA založba d. o. o. s podatki o kupcu ravna v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov in jih v nobenem primeru ne posreduje tretji osebi.

Postopek sklenitve pogodbe

Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe
Na voljo do sklenitve kupoprodajne pogodbe so naslednji koraki:
-         Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov spletne trgovine
-         Izbor izdelka ali izdelkov v spletni trgovini
-         Dodajanje izbranega izdelka v košarico
-         Izbor količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico
-         Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini
-         Podatki o kupcu
-         Dodaja naslova za dostavo, v primeru, da se razlikuje od vnešenega
-         Izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu ali s plačilno kartico ali z Moneto)
-         Pregled naročila z morebitnimi stroški dostave
-         Potrditev in oddaja naročila in s tem zaključek nakupa

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:
-         Vidi in pregleda, katere izdelke in izbral in dodal v košarico
-         Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
-         Ceno in količino vseh izbranih izdelkov
-         Spreminja količino izbranih izdelkov
-         Odstrani izdelke iz košarice
-         Dodaja račun za podjetje
-         Spreminja način plačila

ARA založba d.o.o. kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov uporabnika, kupca, ki ga je ta navedel. Vsa naročila se v elektronski obliki hranijo pri ponudniku na strežniku. Uporabnikom je vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, njihovem naročilu, na voljo preko njihovega uporabniškega računa.

Dostava in plačilo blaga

Kupljeno blago pošiljamo po povzetju preko Pošte Slovenije. Poštno dostavo in stroške plačila prevzame kupec. Pakiranja ne računamo. Zmanjšana poštnina, provizija Pošti Slovenije za posredovanje plačila in dostavnina znašajo za pošiljke, težke do dva kilograma, 4,00 €. Pri naročilu, vrednem več kot 49 €, vse stroške pošiljanja in posredovanja krije ARA založba d. o. o. 

Plačilo je možno tudi s karticami prek PayPala, ali po predračunu.

Rok dobave

Naročene izdelke običajno pošljemo v roku dveh delovnih dni, pri nekaterih izdelkih pa je rok dobave do deset delovnih dni.

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov: info@misteriji.si. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.

Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tukaj) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

V primeru odstopa od pogodbe bo podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnilo vsa prejeta plačila.

Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga oz. do prejema dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.

Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala.

Vračilu blaga je treba obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.
Kupec lahko blago vrne tako, da

1) poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.
ARA založba
Zadobrovška 88
1260 Ljubljana-Polje

2) da obišče skladišče ARA založbe na Zadobrovški 88, 1260 Ljubljana-Polje, kjer lahko osebno vrne blago. Ob vračilu mora prav tako priložiti kopijo originalnega računa.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga

Reklamacije

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@misteriji.si ali telefon 01/549 17 92, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. 

Zakon o enotni cene knjige

Zakon o enotni ceni knjige (ZECK), ki je bil sprejet januarja 2014, po prehodnem obdobju pa uveljavljen 26. avgusta 2014, je namenjen urejanju delovanja knjižnega trga, tako da zagotavlja časovno omejeno stabilnost in predvidljivost pri prometu s knjigo. Zakon določa, da je treba za vsako novo izdano knjigo določiti enotno ceno, ki velja za vse končne kupce pod enakimi pogoji na celotnem ozemlju Republike Slovenije za obdobje šest mesecev od dneva začetka prodaje knjige. Zato vam na knjige v prvih šestih mesecih po izidu ne moremo priznati nobenih popustov.


Ara Založba d.o.o.,
Cigaletova 5,
1000 Ljubljana

Davčna številka: SI24451061
Matična številka: 5328870

Št. Reg. Vložka Srg 2185/89
Registrski organ: AJPES

Zavezanec za DDV po zakonu.