BREZPLAČNA POMOČ IN SVETOVANJE
   01 431 20 25 ali 051 307 777      

www.polarix.si  | www.longyglass.si 

Košarica 0Item(s)

V vaši košarici nimate nobenih elementov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pa kaj potem?

Hiter pregled



Ljudem, s katerimi skušate komunicirati, jim kaj prodati ali jih o nečem prepričati, v resnici ni mar za vas in za to, kar jim ponujate, dokler jim natančno ne razložite, kakšno korist imajo od tega. Če boste to imeli v mislih, boste dobili pozornost občinstva, zaslužili več denarja in dobili, kar si želite v življenju.


O tej preprosti veščini, ki pa jo le redkokdo uporablja, ker nas o njej niso učili, govori knjiga Pa kaj potem? avtorja Marka Magnacce, enega vodlinih prodajnih svetovalcev na svetu.


Namenjena je vsem oblikam osebne komunikacije – v poslu in zasebnem življenju!


V knjigi boste našli praktične tehnike, primere in vaje, katerih uspeh je preverilo tisoče najboljših prodajalcev.



Podrobnosti

Avtor: Mark Magnacca
Prevod: Nataša Martinčič
Založba: ARA založba
Obseg: 128 strani
Format: 12,5 × 19,5 cm
Vezava: broširano

V rokah imate knjigo, ki vam ponuja nov način razmišljanja, zaradi katerega boste nepogrešljivi v katerem koli gospodarskem krogu. Koncepti in načela v tej knjigi so že neštetokrat dokazani in preverjeni.

Čeprav imamo neštete knjige o komunikaciji, predstavljanju in »drugačnem razmišljanju«, še nismo imeli knjige, ki bi se tako jasno in preprosto osredotočila na vprašanji, ki sta najpomembnejši za katero koli občinstvo. Mnoge druge knjige pravijo, da se moramo osredotočiti na potrebe govorca. Ta knjiga pravi, da je edino, kar je resnično pomembno, to, kar je pomembno poslušalcu.

Najučinkovitejši voditelji, politiki in izvršni direktorji vedo, kako to delati. Vedno in vsakič odgovorijo na skrito vprašanje »Pa kaj potem?«, ko z nekom govorijo.

Knjiga nas pouči, kako na deset načinov uporabimo zamisel, ki nam bo pomagala avtomatično spremeniti naš način komuniciranja z ljudmi. In sicer tako, da preidemo z miselnosti »to je to, kar hočem, da se zgodi« na miselnost »tako lahko pomaga moje sporočilo (mojemu občinstvu)«.

Pokaže nam, kako sledimo rdeči niti pogovora, da se osredotočimo na tisto, kar je našemu občinstvu najpomembnejše, da bo lahko hitro razumelo korist in kaj mu ponujamo.

Sad branja te knjige bo, da bomo nagonsko vedeli, kako svoje sporočilo najbolje predati svojemu občinstvu in v njem zbuditi zanimanje, da nam bo sledilo.

Dodatne informacije

Članki

Pa kaj potem?

Proizvajalec Ara Založba
  1. Bodite prvi in napišite mnenje za ta produkt

Napišite vaše lastno mnenje

Priporočamo vam še